Jellemzően ott végzünk otthoni felvigyázást, ahová városi tömegközlekedéssel viszonylag kényelmesen el tudnak jutni kollégáink – itt gyakorlatilag Budapest teljes területe, esetenként az elővárosok a fővároshoz közelebb eső részeit is értjük. A szolgáltatást legtöbb esetben reggel 7 és este 20-21 óra között vállaljuk, a megbízások zöme ugyanakkor 11 és 15 óra közé esik. Bár a legtöbb felvigyázási nap hétköznap, természetesen hétvégén is nyújtunk felvigyázási szolgáltatást. 24 órás, ottalvós felvigyázás esetén is állunk ügyfeleink rendelkezésére. A cica fajátjának, korának, temperamentumának, mozgásigényének függvényében az alkalmankénti felvigyázás időhossza erősen változó – jellemzően 120 perc és 4 óra között mozog alkalmanként. A megbízás során természetesen ez az időigény változhat lefelé és felfelé is egy-egy cicánál. A felvigyázás előtt, alatt, után egyaránt rendelkezésére áll a felvigyázó kollégánk közvetlen telefonos elérhetősége, illetve a felvigyázó kollégáinkat koordináló munkatárs elérhetősége. Mind emellett céges központi telefonszámunkon (06-1-246-23-06) is fogadjuk megkeresését. Minden esetben törekszünk arra, hogy ugyanaz a kolléga végezze a felvigyázást egy-egy cicánál. Előfordulhat ugyanakkor olyan ütemezés, rendszerességi igény is, hogy egy cicát két kolléga felváltva látja el. Ilyen esetben a gazdi mindkét kollégát már a felvigyázási megbízás legelején megismeri, a szolgáltatás menetében eltérést, különbséget nem észlel. A legtöbb esetben – a szolgáltatás természetéből fakadóan – a gazdi nincs otthon, amikor a kolléga megérkezik. Az ügyfelek ilyen esetben kulcsot biztosítanak számunkra. A kulcsokat biztonságosan tároljuk, ahhoz a felvigyázást végző személyén kívül más nem fér hozzá. A kulcs átadásához természetesen teljes körű dokumentációval rendelkezünk, illetve a Megrendelőlapon rögzítjük a bejutási instrukciókat (riasztó, biztonsági zárak, esetlegesen egyéb teendők). Kollégáink munkájáért 100%-os felelősséget vállalunk. Cégünk történetében, több tízezer napnyi otthoni felvigyázást követően is büszkén kijelenthetjük, hogy kárt senkinek nem okoztunk otthonában. Ennek ellenére rendelkezünk egy 15 millió Ft összegű szakmai felelősség-biztosítással ilyen esetleges problémák kezelésére is. A felvigyázás előtt, alatt és után a kollégák (idejük függvényében) örömmel állnak az ügyfél rendelkezésére apróbb feladatok elvégzésére, amelyre a napközbeni távollétük alatt a házban, a körül szükség lehet – ez lehet a további állatok ellátása, etetése, itatása, egyéb játék, illetve apróbb, a házbeli teendők elvégzése. A honlapunkon feltüntetett felvigyázási díjak alapárak, amelyek – egyes kivételtől eltekintve – a Hungária-Róbert Károly-Könyves Kálmán krt. által lerajzolt kör (ideértve annak budai „folytatását”) belüli területre vonatkoznak. Ezen kívül eső területekre jellemzően mintegy 100 Ft / km távolsági, illetve „utazás” felárat számolunk fel alkalmanként. A fizetési a felvigyázó kollégának közvetlen, készpénzben vagy bankkártyával történik, hetente vagy havonta előre. Vállalati számlaigény esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk cégünk központi elérhetőségén.Hogyan vegyem fel a kapcsolatot otthoni felvigyázási igény esetén?
Mi a cicafelvigyázás és cicanapközi közötti különbség?
Milyen dokumentációt töltünk ki?
Hol nyújtanak felvigyázási szolgáltatást?
Milyen időszakban lehet felvigyázást kérni?
Egyszeri vagy rendszeres a szolgáltatás?
Milyen célt szolgál az otthoni felvigyázás?
Mi a minimális és maximális időhossz?
Hogyan tartom a kapcsolatot a felvigyázás során?
Kik végzik a felvigyázási munkát?
Mindig ugyanaz az ember végzi a felvigyázást?
Hogy jut be a kolléga otthonomba?
Történhet kár a felvigyázási munka során?
A felvigyázáson kívül más, apró feladatokat is elvégeznek?
Az ár hogyan változik régiónként?
A fizetés hogyan történik?
A lemondás/módosítás hogy történik?